iPhone X

Bas sam se jutros igrao sa X-om. uzeo drugar. Sta ja znam, nije los fon, ocitao mu facu iz treceg, ali da mu je cena opravdana, to svakako nije.

:joy:

3 Likes

Meni se jako svidja. Igram se malo kad sam u prolazu pored i-prodavnica. Ali jeste preskup. Postali su bas alavi.

Kako to ne kazes za samsung?

Zasto mislis da bi trebalo to da kazem za Samsung?

Apple has lost a lawsuit it filed against the Italian clothing brand that trademarked the name of Apple co-founder Steve Jobs. The company especially took issue with the logo that’s being used with the Steve Jobs trademark, but the courts sided with the Italian clothing brand.
Steve Jobs trademark owned by Italian clothing company
According to Italian-language website la Repubblica Napoli, brothers Vincenzo and Giacomo Barbato noticed in 2012 that Apple had never secured the trademark for the name of its most prominent co-founder. They had spent years designing clothing products for other brand names, but they decided to begin the process of setting up their own clothing company after becoming fed up with producing products for others.

Upon discovering that the Steve Jobs trademark was free, they seized upon it as an opportunity and decided to use it for the clothing company they were in the process of setting up. That set the stage for a sort of David versus Goliath battle which handed Apple a very rare loss when it comes to trademark issues.

Apple sues over logo used with Steve Jobs trademark
The Verge suggests that Apple might have lost because it chose to go after the Steve Jobs trademark by taking issue with the logo the Italian company uses. The iPhone maker argued that the “J” looks too much like the Apple logo. The “J” looks like a bite has been taken out of it, and it’s topped with a leaf that’s similar to the one used on Apple’s logo. The court sided with the Italian brothers, however, saying that the design can’t be a rip-off of the iconic Apple logo because the letter “J” isn’t a fruit and can’t be eaten.

The two brothers plan to keep working on new products under the Steve Jobs trademark. They told Business Insider Italia that eventually, they want to begin shipping electronics. If or when they do start selling electronic devices, the issue of the Steve Jobs trademark could come up again in some way because they will be more directly competing with the Cupertino iDevice giant.

pokusaja, pretpostavljam – jasno vam je da je ovo nedopustivo lose.

Pa i jeste loše i nije. Rečeno je da Face ID uči vaše lice prvih par dana, promjene na licu, gestikulaciju, tek nakon nekih desetak dana dostigne 100% puni potencijal i zasija. :slight_smile:

Za te pare treba da cita i secer u krvi iz prve a ne facu iz trece…

Kakvo ucenje koji bakraci…prodaju maglu za 1300$

3 Likes

Da iz treceg pokusaja. i znas sta je jos tuzno? on kad failuje onda je kao kad failuje touch id recimo na sestici. odmah ti izbaci da kucas code. sem sto ti na sestici pritisnes home dugme i pokusas ponovo. ovde obrnes telefon licem ka podu, i podignes ga ponovo i stavis pred sebe. Majke mi moje to je drugar radio danas tri puta.

Citao sam i ja da Face ID “uci” jer jedno je kad stojis ko za citulju kad te skenira, a drugo je kad pricas sa nekim o telefonu i u toku price hoces da otkljucas fon. bem li ga, valjda ce nauciti telefon za desetak dana otici cu da vidim. Ali ako ovako radi face id, uf bogo moj, dobro nije.

2 Likes

P11 će verovatno biti jeftiniji, a imaće 3. kamere :smiley:

Tuga. Nisu oni ni hteli da izbace touchID, nego nisu uspeli na vreme da uspostave masovnu proizvodnju za touchID koji radi ispod povrsine stakla. Na kraju je pala teska odluka da, barem u ovom ciklusu, izbace touchID i ostave samo ocitavanje lica. A onda je pr odeljenju nalozeno da od toga izmisle uspeh a ne poraz.

Sve ovo gore-napisano je rekla-kazala. Al mirise da je tacno. Jasno je i njima da je budalast potez izbaciti zrelu tehnologiju koja dokazano funkcionise i ima svoje nepobitne prednosti zarad nedokazane zamene koja ima svoje nepobitne mane, sve i da savrseno funkcionise 100% vremena.

EDIT: ne bi me uopste cudilo da vrate touchID za generaciju-dve i od toga, opet, naprave famu ko najvecu mudrost u istoriji razvoja smartfona.

1 Like

Za deset dana nauči 52 različite gestikulacije vašeg lica.

Ako mislite da je to malo sjetite se da većina ljudi proživi čitav život a da ne nauči da pročita emocije sa drugih lica.

Plus možeš da linkuješ jednu gestikulaciju za određenu akciju na telefonu, mada nisam ovo probao lično. Za par godina dok se ovo još malo usavrši moći ćete kompletno da upravljate telefonom gestovima, samo što ljudi uvijek žele da se poseru po nečemu što nisu ni vidjeli uživo a kamoli koristili.

1 Like

Hm, zanimljivo, nisam za ovo cuo.

hqdefault

:joy:

5 Likes

Dovoljno je da pogledaš u app, namigneš jednim okom za otvaranje, drugim za zatvaranje, pokret glave lijevo desno za swipe left-right, nod za scroll…

Ali možeš i da se majmunišeš ako ti to više odgovara, naravno da će i to da ti omoguće.

To je kapiram predvidjeno za neke invalide rata i slicno?Pa sta ce mi zaboga to kad imam prste?

1 Like

Ja još pokušavam da skapiram, šta sa ovim telefonom možeš da radiš a telefonom od 600$ ne možeš? Da li ima killer app ili feature koji ga opravdava za tu cenu?

2 Likes

iOs…

Pa taj isti iOS je na iPhonu 6 npr zar ne?

2 Likes