PSVR

Maločas! Evo još sležem utiske. Probao sam Battlezone, Valkyrie, Super Hyper Cube i onu podvodnu stvar s ajkulom.

Nisam za kompom, napisacu podrobnije utiske kad dođem kući. Al ukratko, Battlezone je najimpresivniji, Valkyrie je razočarao, a od ajkule mi je srce tuklo.

Ne vide se prokleti pikseli, sem ako se zainatiš.

5 Likes

Odlicno ako se ne vide pikseli. I ako radi na obicnom ps4 sa onom kutijom, bice must buy

Ma i da radi na obicnom, sve jedno da sam zagrizen za taj PSVR, ne verujem da bi ga koristio na obicnom ps4. Ne verujem da izbacuju djabe neonku, nego najvise radi psvr-a,

Ja sam probao HTC Vive malopre i dobar je trip. Ostrina manje vise (definitivno ce prva generacija imati problema) ali ono sto izdvaja Vive su motion kontroleri koji prave OGROMNU razliku. Osecaj napucavanja zombija i letelica je kao da sam ponovo otkrio automate u luna parku. Spektakl na nekom drugom nivou od onoga sto mi je trenutno dostupno. Sto je najbitnije cela stvar radi skoro bez laga a osecaj gledanja sopstvenih pistolja koji 1:1 reaguju na vase pokrete je totalno Sci Fi. Malo.mi se vratio VR hype moram da priznam… Ovo jeste buducnost gaminga, koliko god morali da cekamo na nju, put je jasan.

1 Like

Ocekujem detaljan opis, osecam da si pod hajpom :slight_smile:

Prolog
Bila je avantura uopste stici u shopping centar gde je bio PSVR, koji je bogu iza nogu. Morao sam da ustanem u 7 ujutru, jurnem do centra grada da dobijem svoje mesto na shuttle autobusu koji je u 10am kretao za shopping centar. A do shopping centra je trebalo jos oko 50 minuta autoputem. Eto koliki je Toronto.

Ali vredelo je, jer sam stigao tamo vec oko 11 i prakticno odmah seo ispred demo stanice jer jos nije bilo nikog. Kasnije sam morao malo da cekam da opet dodjem na red – ne bi me cudilo da sam smorio izlagace jer sam se vracao sve zajedno jedno 5 puta. Ali ko pravi kanadjani, bili su maksimalno ljubazni i predusretljivi sve vreme.

Pics or it didn’t happen:

. . . . . . . .

Elem.

Hardver
Koliko vidim, kutijica je prikacena direktno na obican ps4. Znaci ne kriju pc ispod stola, nema nikakve prevare, svi demoi su radili savrseno na obicnoj cetvorci koju vecina nas ima.

Sam uredjaj je lagan i udoban. Jednostavno je namestiti ga, posle ga prakticno ne osecas na licu. Probao sam ga sa i bez naocara. Bez naocara je ekran malchice (ali ipak osetno) blizi ochima, ali nazalost mi je slika bila malo mutna. Sa naocarima je slika ostra, ali onda prodire svetlo od ispod. Ako jos namestas/pritegnes to moze da se svede na minimum, ali definitivno ostrooki medju nama su u blagoj prednosti sto se imerzivnosti tice. Mi ostali cemo trpati wc papir pod obraze.

Ekran
Ko sto sam vec pomenuo, pikseli se prakticno ne vide. Dok gledam u dubinu ne primecujem ih uopste. Jedino kad se bas potrudim i fokusiram ochi ispred nosa, onda mogu da vidim tanane crne linije izmedju kvadratica. Ovo je mnogo bolje nego kod DK2 Rifta, gde sam mogao da vidim one zelene i crvene straftice.

Tesko je reci koliko je siroko vidno polje. Dok igram, gledam sta se desava i niti ne primecujem nekakve ivice. Jedino kad sam namerno gledao po obodu bih primetio fuzzy ivicu, otprilike ovalnog oblika. Znaci ko da gledam kroz oval sa mekanim prelazom sa slike u crnilo.

Sweet spot za ostru sliku je bolji nego kod dk2. Tamo sam imao utisak da ne smem ochi da mrdnem od centra, jer bi odmah sve bilo mutno, a ovde sam generalno mogao da prirodno vrludam pogledom gde sam hteo.

Sto se ostrine same slike tice, imam dva utiska – slika u demou pod vodom je bila nekako mekana, dok je jedno od naucnofantasticnih okruzenja (al ne secam se koje) imao ostre ali krzave linije. Ovo me navodi da zakljucim da ostrina slike vise zavisi od toga da li developeri koriste nekakav AA nego od samog hardvera.

Uzgred, nikakav lag nisam primetio kod bilo kojeg demoa. Sve je bilo savrseno glatko.

. . . . . . . .

Battlezone
Najbolje iskustvo. Odigrao sam ga dvaput, jednom sa i jednom bez naocara. Osecaj da sedis u velikoj kabini tenka je neverovatan. Kokpit ko soba. Ispred kolena mi sedi mapa, koja na tv-u izgleda mala, ali ‘uzivo’ je velicine osrednjeg stochica u dnevnoj sobi.

Mislim da su se dizajneri odlicno dosetili da svi oblici budu veliki i jasno citljivi. Grafika je lepa na jedan stilizovan nacin. PS4 dzojped lebdi u kokpitu ispred mene, renderovan fotorealisticno. Krece se u vazduhu kako ga ja pomeram, sto je mislim odlicna ideja. Znate ono standarno “press x to activate” sto dobijemo tokom tutorijala? E, isto to, samo sto ti se taj tekst ispise tacno iznad dugmeta. Fantasticno.

Kontrole su bile iste ko za igranje fps-a. Leva pechurka za kretanje i strejf, desna za ciljanje, okidachi za pucanje. Uleteo sam u arenu bez ikakvih problema

Ovo bi definitivno bio demo koji bih ja dao svakome da proba, ako se snalazi sa dzojpedom. Lako se igra, lepo izgleda, osecaj trodimenzionalnosti savrsen.

Valkyrie
Razocarenje. Mislio sam, ako je Battlezone onoliko imerzivan, kakav li ce tek biti Valkyrie? Kad ono medjutim. Momenat paljenja elektronike u kokpitu je kul, isto lep osecaj prostornosti dok gledas unaokolo po instrumentima. Ali jednom kad te ispali napolje u svemir, imerzivnost pada u vodu.

Sve zajedno, sem tvog broda, grafika je iznenadjujuce neupecatljiva. Nisam imao nikakav poseban osecaj beskrajnog prostora. Okolni kapitalni brodovi su bili nekako nebitni, udaljeni (mislim, nisu bili daleko, jedan momak se sudario par puta, ali takav je bio moj utisak). Protivnicki lovci su pak bili previse sitni. Veliki sareni trouglovi markiraju metu, al sama meta je par crnih piksela u daljini.

Lose sam procenjivao svoju brzinu, lose sam procenjivao udaljenost od ostalih lovaca. Cela stvar mi je bila nekako nedokuvana i haoticna.

Onaj VR mod za Elite sto sam probao u bg-u je bio kudikamo lepsi. Tu sam se stvarno osecao ko da sam u svemiru.

Super Hyper Cube
Ovo je simpaticno. Pogled ti pluta u apstraktnom digitalnom prostoru, sazdanom od neonskih boja, tackica i linija. Ispred tebe se formira neki oblik od nekoliko kockica, a onda se iz daljine priblizava zid koji ima rupu da proguras kockice. I onda ti vrtis tu hrpu kockica u svim pravcima da ubodes oblik. VR fora je u tome sto ne vidis rupu jer ti hrpa sedi ispred nosa, pa moras stalno da se naginjes u stranu.

Sasavo. Brzo mi je dosadilo, ali lepo izgleda i svidja mi se osecaj prostornosti. Moglo bi da bude zabavno kad vise ljudi igra, kao neka mala party igra.

Into the deep
Ovo sam probao na kraju, jer nije bilo interaktivno. Zamalo da nisam, al rekoh, ajde i to, jer se malo smanjila guzva. Prvi deo je bio lep, sedis u kavezu koji ide dole i gledas okolinu.

Ali kad se pojavila ajkula i krenula da napastvuje kavez, uopste mi nije bilo svejedno. Otpliva pa se vrati u novi, jos zesci napad, a delovi kaveza sve vise otpadaju. Posto je imerzija savrsena, imam osecaj da je ajkula mrcina od sedam metara. Bilo je dovoljno strasno da bih mozda trazio da prekinu demo da je kojim slucajem bio i nekakav force feedback dok se tresao kavez. I ovako je bilo gusto, veoma klaustrofobicno.

Jednoj devojci su dali isti taj demo, nije znala sta je ceka dok je gledala kako proplivavaju simpaticne kornjacice. Posle prvog ajkulinog napada je trazila da ustane. Ne zameram joj uopste. Videti to na ekranu i doziveti uzivo su dve potpuno drugacije stvari.

Ne mogu da zamislim kakav je tek osecaj igrati pravu horor igru u VR-u.

Ovo je uzgred bio jedan od graficki jacih demoa. I ajkula i kavez su mnogo lepo izgledali. Nece posramiti Uncharted 4, ali ako igre budu ovako izgledale na obicnom ps4, meni je to sasvim dovoljno.

. . . . . . .

Nekakav zakljucak
Jos mi se slezu utisci. Zao mi je sto nisam probao nekakav demo sa move kontrolerima (padawan mi je tu izgleda ukrao grmljavinu, sto bi rekli englezi), ali s druge strane, onaj Heist me ionako najmanje zanimao, tako da je dobro sto to nisu imali.

Kad sam obrnuo prvi put Battlezone, bio sam ko malo dete. Ushicen, hteo sam odmah jos. Potonji demoi su mi donekle splasnuli odusevljenje, jer su me podsetili koliko je gameplay bitan. Lepo je imati taj krasni osecaj prostornosti, ali ne vredi to puno ako ti sama igra dosadi posle deset minuta.

Cak i kad sam se vratio Battlezoneu, vec taj drugi put nisam bio toliko impresioniran koliko prvi put. Vrtis se tako po areni, pucas na druge tenkove. Ne znam dal bi me zanimalo celu takvu kampanju da igram. Morali bi nekako da zabibere celu stvar, da mi drzi paznju na duze. Mozda je multiplejer odgovor.

Druga velika stvar je rezolucija slike. Sve sto sam napisao gore stoji, ali opsti utisak je da opet igram igre pri rezoluciji od 800x600. Nije to tragedija, sasvim je dovoljno ako bi igra bila dobra. Al opet, ne mozes a da ne pozelis da su ipak nekako uspeli da sliku ucine ostrijom.

Posle svega, ne mogu bas da kazem da su me ova cetiri demoa ubedila da pazarim PSVR. Mislim, mozda. Sto se tehnologije tice, ekran i sve to mi je ok. Racunam da ce me move kontroleri jos vise impresionirati.

Ali, isto ko i sa kupovinom konzole – bez igara nista ne vredi. Jedini razlog sto vec nemam xbox one je sto me nista nije dovoljno privuklo. Videcemo da li ce se takva neka igra pojaviti za PSVR.

Za kraj, mogu da kazem:

I evo dok pisem o svojim utiscima, vec mi se igra opet. Battlezone. A mogao bih i Valkyrie da dam jos jednu sansu. I lidiji da dam ajkulu da proba.

11 Likes

Uh i meni se jos igra sve sa HTC demoa. Smorio sam se jer sam cekao par sati. Bila neka zurka za 1000 ljudi, svi se lepo prijavili na pocetku. Ja bio 28. a demo traje 10-tak min pa racunajte. Naravno da nije bilo govora o vracanju. Dodje mi da danas iz ovih stopa odem po Vive, ali imam utisak da bi bila promasena investicija ako je PSVR iza coska.

Al ko sto rekoh, pistolji su spektakl. Pocetak demoa je da se naviknes na kontrole. Treba jednim dzojpedom da naduvas balon, a zatim da ga odguras od sebe. Kada ga tapnes dobijes savrsen force feedback. Dzojstici leze u ruci kao rukavice i vidi se da je neko inteligentan osmislio setup. Lag skoro ne postoji. Siguran sam da je merljiv u milisekundama, ali osecaj je da sam kao u robokap simulaciji. Taj sci fi momenat, kakva god bila igra, je prosto nemerljiv sa bilo cime do sada. Sam boravak unutra. Kroz filmove smo vec donekle pripremljeni na iskustvo boravka u VR-u koje nam dolazi kao prirodna stvar. Sve vreme mi je jedna od dve slatke promoterke pricala preko mikrofona sta da radim, i kada prelazimo na sledeci demo.

Prvi neinteraktivni demo odigrava se na palubi broda na dnu okeana, dok oko vas prolaze ribice i dzinovski kit. Mozes malo da setas, i to je to. Glavna atrakcija je bio taj kit sa ogromnim hiper realisticnim okom kojim vas posmatra kada se priblizi. Srecom, nije bio agresivan kao ajkula iz PSVR demoa. Ribice kao da su ispred tebe. Ma fantazija. Zamisljam kako bi bilo igrati jedan Abzu na ovaj nacin. Skroz druga stvar, ponavljali bi igru samo zbog toga koliko je dobar trip, a ne zato sto nismo istrazili sve opcije i da bi dobili drugi kraj. Gaming rediscovered. VR je jedina stvar koja ce u 2020. odrasle ljude naterati da placu.

Drugi demo je pucanje laserima na neke brodove koji nadiru u talasima. Ovo bi moglo da bude pravi hit u luna parkovima, kontam da bih ladno placao zetone i igrao igre stojeci all over again kao u stara dobra vremena. Osecaj ukljucenosti celog tela je odlican. Pokretom iza ledja izvlacis stit a pucas drugom rukom. Ovako cemo igrati futuristicke first person shootere.

Zombiji su bili treci i poslednji demo. Nije bilo uzbudljivo jer sam ih headshotovao sve pre nego sto su stigli da se priblize pa je demo failovao kao horor buduci da je difficulty ocigledno primeren siroj populaciji a ne gamerima. Opet, pistolji su bili fenomenalni. Kao pravi. Oseti se tu i tamo neki trzaj. Ali nema interaktivnog kretanja, sve je staticno. Ne znam kako ce da rese taj problem, ali malo kao da smo se vratili u vreme Operation Wolf automata sa pistoljima. Kretanje ce biti on rail, izgleda, u prvim danima VR, a najbolje ce prolaziti igre iz kokpita.

Ne znam za hardver. Pustali su te dve devojcice demoe sa nekog PC-a, al nije me mnogo ni zanimalo, ni impresioniralo grafikom. Sve je to daleko ispod nivoa ostrine i tekstura na koje smo navikli u 2D igrama. Al nije ni bitno, hardver ce stici za par godina. Bitno je samo da se napravi next step u imerziji, pa makar bio i korak dva unazad u grafici.

Pre Vive-a sam se mali igrao sa Samsung Gear VR-om koji je daleko manje impresivan. Bili su samo neki video snimci, neki kajak i skijanje, a nakon toga rolerkoster. Ali je krenula napokon i neka igra, tacnije demo u engineu gde prolece dzinovski svemirski brod. Moze da se bira meni pritiskom na kursorske tastere sa strane kacige. Ovo morat da radite na glavi jer je sam telefon enkapsuliran u Gear VR. Ne znam bas kako je Samsung zamislio kontrolu. Inace big screen feeling je kao u bioskopu. To mi se svidelo, ali naravno ostrina je fail u poredjenju sa full HD televizorom.

4 Likes

4 Likes

@padawan

E a jesi bio skoro kod onog coveka u Delti? Mozda je nabavio consumer Rift, ko sto je pricao, ili cak HTC. Secas se da je kod njega uvek bilo prazno, ljudi uopste nisu shvatali pored cega prolaze. Mozda mozes tamo da odes?

Mnogo bih radje bio probao taj demo sa kitom, nego ovaj moj s ajkulom. Istraumirala me.

A ovo sto si pomenuo da stit vadis rukom s ledja zvuci tako tupavo – pa jel nisu mogli na neko dugme to da stave? Jedno je da uronim u VR svet, drugo je da glumatam superheroja. Podseti me uvek na one debilne reklame kako cemo sopstvenim udarcima i shutevima upravljati borbenim igrama. Most recent offender - kinect. Nije nego, samo sam to ceo zivot cekao. Neko ce se nokautirati u zaru igre, garant.

Stalno govoris, “skoro da nema laga” – znaci ima ga? Ti si verovatno osetljiviji na te stvari nego ja. Kod PSVR-a sam imao utisak da je sve savrseno glatko, svakako za moje standarde.

To sto dobijes reakciju kroz kontroler kad dotaknes balon me verovatno najvise odusevilo od svega. Jer to te stvarno stavlja u svet.

Kako bi procenio ostrinu slike? Ugao gledanja? Jel se mnogo vide ivice? Pikseli?

Jesu ti smetali kablovi? Jesi bio u opasnosti da se spotaknes?

Koji ti se demo najvise svideo?

Ono sto mene zanima je jednostavno " da li vr u opste moze da zazivi u gamingu??" Kada se pricalo o kinektu ili muve ljudi su rekli da bez toga necemo ziveti u buducnosti, ispostavilo se da ekstremno grese… Realno, da li neko moze da odigram BF konkvest sa ovim cudom na glavi ili cod, a da ne govorim o 50 talasa hordi… Ja znam da ste vi pod utiscima, ali realno, ozbiljan MP gaming i vr, koliko je to zaista izvodljivo? Da li ce ovo proci kao i 3D u gamingu?

Ja ne verujem. Mislim da ce se VR svesti, isto kao move i kinect, na neke casual igre i raznorazne simulacije. Ne znam kako bi igranje sportskih igara, ozbiljnih pucacina, avantura tipa Uncharted i TR izgledalo. Vidim da kod nekih ovde na forumu postoji hype kada je VR u putanju. Kod mene je skroz kontra, ne moze manje da me zanima, posto sve sto su do sada od igara prikazali je kriminalno lose i na bazi je demoa. Za nesto sto izlazi za par meseci premalo.

To je u krajnjoj liniji samo dizajnerska odluka. Dzojstici imaju sasvim dovoljno dugmica za kakve hoces komande. Plus nekakve touch klikabilne povrsine. Nadam se da i Move moze slicne stvari, sto bi bilo odlicno. Ali sama ideja angazovanja celog tela prilicno menja VR dozivljaj. Nintendo je zaludeo svet sa motion kontrolerima, ali oni tek ovde dobijaju potpuni smisao. Jednom kada se dzostik transformise u pistolj unutar igre, ti vise nemas dozivljaj da drzis stickove, vec pravi pistolj, ili katanu (e da, probao sam i fruit ninja VR!). Mozak poveruje na osnovu taktilnog dozivljaja da je to drska viretuelnog oruzja i dobijas jedan mali ali bitan delic slagalice za VR imerzivnost. Dok ne dobijemo full VR suit sa senzorima, mislim da su motion kontroleri dobra stvar. Celi zanrovi ce zbog toga mozda izumreti, kao sto su 2D tabacine, ali gaming mora da evoluira, a prvi koji smisli fajtersku igru sa ovim, zivece u kuci od 100 miliona dolara kao Notch.

Mislim da postoji razlika u odnosu na pokrete u stvarnosti. Ne velika, i svakako nedovoljna da ti unisti iskustvo.

Cini mi se da je ugao bolji nego kod Samsung Gear VR, ostrina takodje. Ali, sve je to, kao sto rekoh, daleko losije od 2D slike na koju smo navikli. Nadam se samo da se nece negativno odraziti na nas sa dobrim vidom.

Jednom me je devojka upozorila na kabl. Osetio sam ga ispod noge ali nije kao da sam gubio osecaj za prostor i poceo da nekontrolisano mlatim rukama i nogama. Svestan sam bio da su mi pokreti svedeni, a i bia je bulumenta ljudi oko mene. Demoi su dosta staticni, sami po sebi, a imaju i nekakvu VR-zonu, hajlajtovanu unutar igre, koja ti kaze dokle smes da ides. Nervira me sama tezina i rogobatnost cele skalamerije na glavi, koliko god se potrudili da to bude udobno. To ce samo po sebi da odbije ogroman broj korisnika koji nece hteti ni da cuju za VR dokle god izgleda kao skafander iz romana Zila Verna. Lagane VR nacare ce promeniti svet, ali nacekacemo se.

Zombiji, koje sam headshotovao zahvaljujuci laserskom nisanu. Prelep je osecaj pucanja i reloadovanja, osecas se kao akcioni heroj. Imao sam osecaj da impresioniram devojke koje su gledale na ekranu monitora. Ali to je samo mali glimpse kako ce izgledati akcione igre u buducnosti.

1 Like

Eh ostaje da se vidi. Dosad smo imali Wii, Kinect i 3d televizore – ja sam za sva tri odmah pricao da su glupost i da su samo gimmick bez dubine. Posebno Kinect, cije reklame su bile prakticno prevara. Pokazalo se da sam u pravu.

VR je prva nova tehnologija koja po meni stvarno ima potencijal. Licno ne razumem kako tako malo ljudi ovde oseca bilo kakvo uzbudjenje, meni to deluje ko nedostatak maste. Ko da ne shvataju sta sve VR moze.

. . . . . . .

Pitati dal mozes da igras iste igre koje si dosad igrao je pogresno pitanje. Sofisticirane pucacine koje ti danas igras su rezultat par decenija usavrsavanja od prilicno skromnih pocetaka. Nije se CoD mp odmah rodio takav kakav je. Stvar je u potencijalu.

Sve te paradigme koje vi uzimate zdravo za gotovo u danasnjim ispoliranim igrama je trebalo prvo osmisliti pa onda usavrsiti tokom godina i stotina igara. Ista stvar vazi za VR, morace puno toga da se ponovo izmisli. Novi zanrovi ce nastati, nov jezik interakcije sa igrom.

. . . . . . .

E sad, VR je u opasnosti da opet propadne, to je ocigledno. Tesko je predociti kakav je osecaj uci u drugi svet. Kako da reklamiras ljudima iskustvo koje je nemoguce opisati bez da ga neko proba? To je ogroman problem.

Drugi ogroman problem je sto su HTC i Oculus oboje odlucili da krenu putem ekskluzivnosti, sto ih je u startu ogranicilo na jako malu publiku. O hardverskoj zahtevnosti da ne pricamo. Takodje se nisu potrudili da uz svoje sisteme ponude bilo kakav killer app. Besan sam na njih.

Podsecam vas opet – niko nije mogao da ekstrapolira CoD, Halo ili Half Life igrajuci Pong. Sve to je doslo kasnije, ali neko je prepoznao potencijal.

Ako PSVR pukne, puci ce i ovaj talas VR-a. Samo da ne budem premator kad dodje sledeci. Jer VR u nekom obliku je buducnost, tome nema dvojbe. I daleko od toga da je samo za igre.

Hahaha

Specificno, 3rd person avanture su savrsene za VR. Ti si prakticno kamera koja pluta iznad lika kojim upravljas, isto ko i na televizoru. Jedino sto mozes da gledas unaokolo i osecas dubinu svega. Sport isto: fudbal, kosarka, sve te simulacije nemaju nikakav problem jer igrac bude bestelesna kamera iznad terena. Kontrolni sistem je isti.

Ko sto si i sam rekao, isto vazi za simulacije gde se nalazis u vozilu. Tu nema puno problema koje treba resiti.

Pucacine gde se nalazis u necijem telu imaju najvise problema. Uopste, telesno kretanje je jako nezgodan problem. Jos jedan od razloga sto mislim da je Battlezone krenuo pravim putem, u ovim ranim danima.

1 Like

Isto kao i ja mislis.

Sto kaze @Milan89SD [quote=“Milan89SD, post:10, topic:11414”]
Kada se pricalo o kinektu ili muve ljudi su rekli da bez toga necemo ziveti u buducnosti, ispostavilo se da ekstremno grese…
[/quote]

Ja mislim da ce biti ista stvar i sa VR-om. Takodjer od prvoga dana VR me nije zanimao, niti me zanima… Ajde jos i nekako da stavim kacigu na glavu sednem u fotelju i igram sa kontrolerom, ali da ja mlataram rukama i nogama po sobi sa onom kacigom na glavi i kontrolerima po sebi :confounded:…to mi vise lezi za decu, i kao sto je neko rekao za lunaparke. Nema do fotelje i kontrolera i udri(meni osobno)…

1 Like

A evo i 3 videa, mada su prilicno dosadni, nema padanja i saplitanja. :smirk: Na prva 2 sam ja a na trecem neka koleginica…

https://vid.me/ciPM
https://vid.me/9rnj
https://vid.me/AsbT

2 Likes

Mislim da ti nisi shvatio ono sto sam hteo da kazem, da li bi mogao da igras MP, BF, cod, gow, TR… Nekoliko sati da se vrtis sa kacigom na glavi i onim kakvi god kontroleri bili, a da ne iscasi vratne prsljanove, ruke i noge… Nije fora u masti, fora je u tome da li stvarno mozes da recimo kupis Masa effect 4 i igras kampanju od 40-50 sati a da u jednom trenutku ne skines kacigu i bacis u tri lepe materine i zaboravis na vr…

Pa, kad tako formulisemo pitanje – nadam se da mozes. Ostaje da se vidi. Mozda bi pojedinacne sesije bile krace, ali ako te drzi gameplay, sto ne bi igrao, koliko god dugo da traje.

Imaces sigurno igre koje se bolje igraju sa move kontrolerima, i druge igre koje su osmisljene za dzojped, tako da nema potrebe za mlataranjem.

Licno me najvise brine koliki je napor za ochi.

Opet cu biti previse direktan, mislim da ce imati bolju buducnost od pomenutih stvarcica pa ljudi Porno VR ce napraviti trziste u buducnosti i to veliko, znate i sami koliko. Svakako bice zanimljivo i vredno imati ovo samo u slucajevima ako developeri naprave mnogo igara i tako verujem da ce zaziveti u suprotnom je besmisleno kupovati.
Noodle je napisao clanak ko za naslovnu foruma, moje avanture sa PSVR :slight_smile:

3 Likes

I ja mislim isto da ce VR zaziveti najvise na filmskoj sceni, a sto se igara tice da ce brzo potonuti…

Joj sto se nadam da ste svi vi hejteri u krivu. :smiley: :smiley:

1 Like