God of War - E3 2016 Gameplay Trailer | PS4

jbg igrao covek extended demo i pricao sa Barlogom creative directorom.

A sto se tice kraja, bnajverovatnije ce sin da nauci sve i Kratos ce umreti i krece nova pizdarija :smiley:

evo jos nekih informacija sa Hands on-a

Barlog was floored by the response to Kratosā€™ entrance during the live demo at the E3 press conference.

Right from the beginning the team wanted to ā€œrip the whole thing upā€ and rebuild the franchise ā€œfrom scratch.ā€ They wanted to find all the things that worked and keep them, but change all the things that didnā€™t match the vision of a more intimate view on Kratosā€™ life.

The team ā€œkicked aroundā€ a bunch of different mythologies for quite a while. The setting that they ended up selecting isnā€™t the viking era. Before the viking era thereā€™s the migration era, and before that thereā€™s a pre-migration era. Itā€™s the era when according to the vikings the gods used to walk the Earth among men.

Kratos and his son are in a world where nobody is friendly and everything is hostile. Kratosā€™ son is actually the only one among the two who understands the local language. Kratos is a stranger in a strange land. For instance, the troll speaks ancient Norse, which the kid understands, but Kratos doesnā€™t. This allows the team to focus on a new dynamic with Kratos and his son.

According to Judge, the script of the game is not simply a gameā€™s script, but is a fully fleshed out story with fleshed out characters that have full emotional ranges.

Kratos faces the struggle to accept a new role and not be the same old Kratos, and that for Judge is the role of a lifetime, as it allows a large emotional breadth as an actor.

Barlog mentioned that this is not a new Kratos, heā€™s still the Kratos we know, but heā€™s older, and heā€™s looking at life through a different lens. The same goes for Barlog himself: his view of the world is different from when he started working on God of War.

Kratos is struggling with the idea of having to deal with another person, a tiny human not listening and not understanding what he thinks is very simple. Heā€™s frustrated, because he canā€™t let the anger out and has to remain patient and convey his knowledge to his son. His real challenge lays in how much how his real self heā€™s going to show to his kid, and in how much of himself he sees in his kid.

According to Judge nothing changes a man more than having a child, and the game also portrays the challenge of finding out how to be a father when you have never been fathered.

The ending of the demo portrays a missed opportunity. The kid is ready to open up, but Kratos misses the opportunity to open up himself. He doesnā€™t have the strength to pat his son on the back, while heā€™s completely capable to take down a troll. He has grown up under the most brutal military training possible, and that doesnā€™t breed cuddly puppies.

There are going to be RPG elements and progression, even if itā€™s not yet set in stone how they will materialize.

The axe that we see in the demo has a history. There is a whole story around that connects to many characters within the game.

Going with a new weapon was a very deliberate design choice, because there is a whole new way of controlling the game. There is a while new set of controls and a whole new way of interacting with the controller. This had a long development cycle and it went through a lot of revisions.

The team isnā€™t yet ready to reveal the name of Kratosā€™ son.

The whole narrative is set around the idea of teaching, and thatā€™s incredibly important to the gameplay. Through the entire game, Kratos is constantly teaching his son via banter and actual interactivity. There is actually a button entirely dedicated to interacting with Kratosā€™ son and prompting him to execute certain actions within the game, both in battle and in situations not related to combat, like puzzles.

Meni ovo lici na Last Of Us God Of War and i like it ! :smiley:

3 Likes

1 Like

Vidim pisali ste o promenama i kako su one potrebne serijalu i ja nemam nista protiv toga i ok mi je da nesto novo naprave al nikako mi nije ok da od verovatno najbolje hack n slash igre ikada prave neku ebenu akcionu avanturu koja nema nikakve veze sa onim sto pravi gow jeste.Kratos,dete,mitologija bla bla blaā€¦ boli me uvo za te stvari nek promene i izmisle sta god hoce samo nek igra ostane hā€™nā€™s i nek bude brutalna ko svaki gow i to je sve sto trazim.

Izgleda kao God of Dark Souls.

Znam, posebno tebi, Deamonu, i jos par vas koji volite taj stil. Nevjerovatno koliko je uspjeh DS-a uticao na gaming, kada jedan GoW uzima elemente combata.

Ne vidim ja ovde Souls influence ni najmanje. Classic boss fajt. Samo sto vise nije chaotic Hā€™nā€™S.

2 Likes

Ovaj novi GOW ostavlja ne jasan utisak, malo je sto bi se skolskom terminologijom reklo ā€œpromasena temaā€, na stranu vanredno lepa grafika, i sama pomisao ā€œstize nova matljaza sa Kratosomā€, nekako tu nesto ne pashe, kao da gledate Beowulf-a, ili neku drugu igru, a ne God of War,ā€¦ Ovo je tek najava, do krajnje igre ce se verovatno dosta stvari promeniti, tako da na kraju mozda i ispadne dobro, vreme ce pokazati.

Ma daj bre, samo joÅ” fali da neko kaže da ga podseća na Halo. Ovo podseća na TLOU, sad na DS. Ajde da podseća na Witcher, Uncharted, Peggle i Rapelay :smiley:

Ono Å”to meni nije jasno: Prikazan je minimum gameplaya, kako već možete da sudite da je brutalnost nestala? I dalje je to isti seronja, biće prilika kad će da popizdi i da krene da ubija kao ranije. A i da nije takav nadrkani seronja, pa Å”ta? GOW nije svetinja koja se ne može menjati. Svima je dosadio seronja Kratos, sa borbom koja se 90% vremena svodila na spamovanje jednog napada i QTE festa. Kratos je odrastao, vreme je da to i vi učinite.

A Å”to se tiče toga viÅ”e nema hiljade bednih protivnka na ekranu, hvala bogu. Nakon Ascension bi bio zadovoljan da nikad ne vidim veću grupu od 10 protivnika i da nema nijednog bossa koji je enorman kao planeta da bi kameru udaljili 20 kilometara dok te grupno deru protivnici jer ne možeÅ” da vidiÅ” gde se nalaziÅ” u odnosu na njih. Ok, bilo je kul prvih 2-3 puta, ali je dosadilo, Å”to je kulminiralo smećem zvanim Ascension.

Takođe, Jaffe je pre par godina pričao o svom planu za GOW: Kratos pobije sve po Grčkoj, onda pobije sve Vikinge, da bi na kraju zavrÅ”io u Egiptu. Kao, tri stadijuma Kratosa: Greh, iskupljenje i oproÅ”taj valjda, ili tako neÅ”to, ne sećam se najbolje.

Jedva čekam da vidim Egipt, ako vam deluje kao totalna promena, ima da se userete kad stignu do Egipta :smiley:

/rant over

Trenutno znamo jako malo o igri, i sudite o celoj igri na osnovu bukvalno 5 minuta. Ne palite se bez razloga i dokaza.

3 Likes

Pa posle toliko ā€œseronjaā€ i ā€œsranjaā€ u jednom postu kontam da si se ti prepalio najvise.

Ja tako opisujem Kratosa iz ljubavi :slight_smile: Kako drugačije da ga opiÅ”eÅ” ako ne kao seronju? Psihopatu? Manijaka? Ludaka? Antiheroja? Antagonistu? Po meni seronja najbolje opisuje Kratosa, ali i bogove i njihove sluge, jer, kad razmisliÅ”, cela frka je nastala jer su se bogovi plaÅ”ili predskazanja, koje se ne bi ni desilo da oni nisu bili kukavice i kidnapovali njegovog brata. Ali, ako treba, promeniću tu reč.

Sve nekako i mogu da sazvacem,nema sumnje da ce biti dobroā€¦Ali taj glas njegov mi je toliko bezvezan i izveshtacen u nekim momentimaā€¦

Valjda zato Ŕto je drugi glumac? Treba da se navikne na dranje i vriŔtanje :smiley:

Btw nisam u toku ,ali zasto su menjali lika koji je pre davao glas Kratosu?

Jer se samo derao :grinning:

A i logicno sada idu na emocije treba im neko i suzu da pusti mozda , a stari nije hteo :smiley:

Nije samo on promenjen, već i kompozitor i pisci. Ima dosta detalja koji su saznati u brojnim intervjuima van konferencije, koji se nalaze ovde: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1234723 . Tek sad sam video da su skupili sve u jednu temu.

1 Like

Nista bez Gafa :smiley: