22 Minutes of The Surge Gameplay

Get a look at the opening to Deck13’s new action-RPG from our hands-on.

Volim Souls like igre, ali ova mi deluje kao da ima mehaniku Lords of fallen, koja mi nije bas legla, bila je previse spora i nekako cudna da moj ukus. Mislim da cu preskociti, posebno posle Nioh-a.

Nekako mi je ovo promaklo ispod radara. LotF nije bio toliko los koliko tehnicki neispoliran, tako da ce im Surge biti popravni. Sci Fi je interesantno osvezenje. Voleo bih vise soulsbourne igara, ali kao zapadnjacki studio stacioniran u Frakfurtu na Majni, nisam siguran da zapravo razumeju japansku posvecenost smrti i mazohizmu, sto je razlog zasto je Nioh tako uspeo projekat.

1 Like

Hej, SF + Dark Souls zvuci primamljivo. Ali da, ko sto drugi kazu, developer bas ne uliva poverenje.

Nadajmo se da su naucili neke lekcije iz LotF-a.

Da li još neko jedva čeka ovu igru da se pojavi, s obzirom da izlazi 16.5 to jest u utorak što je veoma blizu, nadam se da će biti dobro optimizovana za razliku od LotF-a. :wink:

Meni se ovo nista ne svidja, mada videcemo. LotF mi se dopao i pored svih svojih mana.

Moglo bi biti dobro, al ostaje da se vidi.

Koncept mi se svidja, al gledam juce giantbombov quicklook – skoro sat vremena covek igra, samo je tumarao kroz jedne te iste hangare s ogromnim kutijama i hodnicima. Meni su okruzenja bitna u ovakvim igrama (ma, u bilo kakvim igrama), da osecam kroz neki svet da prolazim.

Cim mi izgleda ko na brzinu sklepani ‘nivo’, opada mi paznja. To je glavni razlog sto me Nioh onoliko odbija, uprkos hvalospevima na forumu.

Zaintrigiran sam, al obavezno se cekaju podrobniji utisci i ocene.

Jako dobar review nakon 25h provedenih u igri, kako kaže lik iz videa igra održava Souls formulu svežom, iako nema preterano revolucionarnih promena, ipak nije običan copy-paste.

Upravo sam testirao igru i posle nepunih sat vremena, ispisaću neke prve mini-utiske o igri.

Grafika je na skroz pristojnom nivou, optimizacija kakva se samo poželeti može i stvarno je sve maksimalno upeglano što se toga tiče, mislim da više od ovoga nije moglo, jer kod mene sve na max radi u 90fps na 3 god starom PCu.

Što se tiče gameplay, vidi se da su u mnogim segmentima iskopirali Dark Souls (inače nisam odigrao nijednu Souls igru, niti bilo šta slično osim Lords of The Fallen koji ipak ne bih svrstao u taj koš igara) i sama težina igre je bar po meni na veoma visokom nivou, tačnije za nekih 30 minuta igranja (ne računam uvod bez borbe) sam poginuo 5 puta što nije malo za nekoga ko je navikao da pređe celu igru sa tim brojem.

Osim težine takođe nema mape kao u Souls igrama, i ukoliko poginete možete se vratiti do tog mesta po XP.
Evade/dodge je veoma brz i fluidan, ali zato combat nije, jako tromo zamahuje lik, nadam se da će to u kasnijem segmentu igre biti bolje sa novim oružjem.

Nisam preterani ljubitelj ovakve vrste igara, smatram da je malo preterano očekivati potpunu koncentraciju kod svakog protivnika i savršen tajming izbegavanja i napadanja, pogtovo ako ste neko ko uveče voli da sedne i opusti se uz neku igru, u tom slučaju preskočite ovo.

2 Likes

Ovo je sasvim normalno za Souls igre, jednostavno su tako zamisljene da se igraju. :slight_smile:

Svi porede “teže” igre sa Souls serijalom… Brate, prvi put kad sam igrao DS1 pa fasovao prokletsvo koje lišava 50% HP-a bez znanja kako ga uklonit, 30h+ u igri i kreći ispočetka samo radi toga - to je pakao. A ne da pogineš 5x u pola sata.

Childs play.

Ne poredim ja težinu sa Souls serijalom, već su sami developeri izjavili da im je Souls bio inspiracija što se tiče mnogih stvari, pa tako i same težine.

Ako je ovo Souls igra onda nije teska :smiley:

Ako ista Souls klonova ima premalo. Osim Nioha, donekle Lords of The Fallen i one platformice, Surge je tek cetvrta ne-souls igra koja eksploatise istu formulu.

Nemojte Nioh da preskacete kakav crni klon, za dva koplja mi bolja nego Bloodborn…Josh lepo i tutorial za sve, nema puno onog gubljenja po mapi…

Lose ocene, ima trenutno 75 na metacriticu, izgleda da nece dobaciti dalje od Lords of Fallen. Pih.