Bitna je razlika izmedju super i nista gore
Live zaista ne mogu da komentarisem sto se tice stabilnosti i performansi, ali jeste radio download uvek u maksimalnoj brzini. Moje zamerke su vise estetske prirode, Live gold se srozao, i promocije za igre nisu nesto, ali zato sve nadoknadjuju sa gamepassom.
Da ne skrecemo mnogo sa teme, ovakva partnerstva su relativno neuobicajena ali nisu bas black swan u visokom biznisu.
Partnerstvo Samsunga i Apple-a, koji su imali najzesci fanbase okrsaj, i uzasno skupe sudske procese.
Konzole odavno finansiraju svog najveceg konkurenta na PC-u, AMD, koji taj novac moze da upotrebi za R&D koji bi ultimativno odvukao kupce od konzola.
Pre neki dan igram Bajonetu 2 na Switchu, i pojavljuju se Sega i Nintendo logo jedan za drugim u uvodnoj spici - nezamislivo u doba 16-bitnih konzola. Jedan i dalje proizvodi hardver, ali se Sega transformisala u nesto drugo.
Ili, VIP koji je na domacem trzistu poceo sa iznajmljivanjem infrastrkture a sada drzi 30% korisnika. Onaj ko drzi infastrkturu ne mora da profitira dugorocno, ako zakazu drugi aspekti poslovanja i ako se novac ne upotrebi na pametan nacin.
MS je odmakao dosta daleko u transformafiji ka Cloud resenjima. Ovih dana prelazimo na Office 365 i moguce da MS jednostavno na nekim otvorenom tenderu zaista nudi vendorima najkvalitetnije resenje.
Ono sto me zabrinjava vise od samog partnerstva je generalni trend koji gravitira ka striming opcijama. Vlasnicima sistema omogucava ultimativnu kontrolu sadrzaja i pirate-free svet, sto je velika stvar za Kinu i Indiju, pa makar ih naplacivali jako malo… Ali sa druge strane, igracima donosi potencijalnu degradaciju kvaliteta.
Moguce da su, naravno, slicno reagovali i audio/filmofili kada su striming platforme pocele da pobedjuju fizicke nosace. Ili da ce sve moje konsideracije postati trivijalna pitanja u 5G eri i eri gigabitnog interneta. Medjutim penetracija je pod velikim znakom pitanja.